Leisti

Aviacijoje saugumas visad buvo, yra, ir išliks aukščiausias prioritetas. Pandemijai smarkiai paveikus aviaciją bei mūsų keliavimo įpročius, pakvietėme oro bendroves, vykdančias skrydžius į Lietuvą ir iš jos, trumpam interviu apie tai, kaip jos prisitaikė prie pakitusios realybės, kokios papildomos saugumo priemonės buvo įdiegtos, bei ką gi žada artėjantis vasaros sezonas.

Skaitykite trečiąjį ciklo „Prieš skrydį: penki klausimai“ interviu su bendrovės „Ukraine International Airlines“ vadovu Yevheniy Dykhne. 

Primename, jog informaciją apie kryptis iš Lietuvos oro uostų rasite čia.

Taip pat galite prenumeruoti mūsų naujienlaiškį čia ir gauti aktualią informaciją apie kryptis ir jų pokyčius tiesiai į savo el. pašto dėžutę.


Aviacijoje saugumas visada buvo ir išlieka aukščiausias prioritetas. Kaip jūsų oro linijų bendrovė prisitaikė prie pakitusios darbo aplinkos ir kokios papildomos saugumo priemonės buvo įdiegtos?

Saugumas išties visad buvo ir yra aukščiausias prioritetas. Mes, „Ukraine International Airlines“ (UIA) į saugumą žiūrime labai rimtai: nuo pat pandemijos pradžios atidžiai sekėme visą informaciją, reikalavimus bei rekomendacijas, teikiamas tarptautinių organizacijų, tokių, kaip Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA), Europos aviacijos saugos agentūra (EASA), ar Europos ligų ir prevencijos kontrolės centras (ECDC). Sąrašą, žinoma, papildo ir nacionalinės organizacijos – Ukrainos Sveikatos apsaugos ministerija bei Ukrainos Aviacijos administracija.

Prieš pradėdami vykdyti skrydžius, mes įvertiname kiekvieną kryptį vadovaudamiesi šiais kriterijais: kiek yra patvirtintų Covid-19 atvejų toje vietoje; kokios yra Ukrainos bei svečios šalies institucijų rekomendacijos; kiek keleivių skrenda maršrutu; kokia yra skrydžio trukmė. Jei nustatytas rizikos lygis yra aukštas, UIA tokio maršruto nevykdys. 

Kai tik prasidėjo pandemija, aprūpinome mūsų įgulas apsauginiais drabužiais, veido kaukėmis, pirštinėmis bei akiniais. Kad keleiviai būtų saugūs, pristatėme šias priemones:

  • Privalomas apsauginių veido kaukių dėvėjimas;
  • Išorinė sveikatos patikra prieš laipinimą į skrydį;
  • Nuodugni trijų valandų trukmės orlaivio dezinfekcija ir valymas prieš kiekvieną skrydį;
  • Saugus maistas ir gėrimai bei saugus atsiskaitymas už prekes;
  • Sumažintas paslaugų spektras skrydžio metu siekiant mažinti kontaktus.

Daugiau informacijos apie taikomas saugumo bei higienos priemones galite rasti mūsų tinklalapyje.

Kalbant apie sveikatos apsaugą, kuo keliavimas lėktuvu skiriasi nuo kitų transporto priemonių?

Na, keliavimas lėktuvu iš principo skiriasi nuo bet kurios kitos transporto priemonės. Natūralu, kad sveikatos apsaugos priemonės skiriasi nuo kitų transporto rūšių dėl principinių skirtumų – pavyzdžiui, lėktuvai skrydžio metu yra hermetiškai sandarūs.

Visuose UIA naudojamuose lėktuvuose yra sumontuoti aukšto pajėgumo HEPA filtrai, kurie sugauna ir sunaikina 99,99 proc. ore tvyrančių mikroorganizmų – virusų, bakterijų ar grybelių. Lėktuvuose esanti oro recirkuliacijos sistema, kuri oro srautą nukreipia iš viršaus į apačią, sumažina oro srauto judėjimą salone pirmyn ir atgal. Pridėjus tai, jog keleiviai lėktuve nesėdi vienas priešais kitą, kartu su minėtomis technologinėmis priemonėmis sumažina viruso plitimo salone galimybes. Oras lėktuvo salone visiškai atnaujinamas maždaug kas 2-3 minutes, arba 20-30 kartų per valandą, taip užtikrinant maksimalią švarą bei aukštą oro kokybę.

Ir, žinoma, mes dedame visas pastangas, kad keliauti su UIA būtų saugu.

Prieš pandemiją buvome įpratę pakankamai iš anksto rezervuoti keliones, tarkime – pusmetį prieš skrydį. Tačiau įsigaliojus daugybei skirtingų keliavimo taisyklių, planuoti kelionę tapo kur kas sudėtingiau. Ar galėtumėte papasakoti, kaip pasikeitė jūsų bilietų rezervavimo procesas? Kokias papildomas priemones pritaikėte, kad skrydžio bilietą ketinantys pirkti keliautojai jaustųsi labiau užtikrinti?

Koronavirusas pasaulį pavertė dar mažiau nuspėjamu nei buvo anksčiau. Kadangi 2020-aisiais buvome priversti atšaukti daugybę skrydžių, pristatėme keletą pinigų grąžinimo galimybių, kurios gali būti panaudojamos tiek jūsų ateities skrydžiams, tiek įvykus skrydžio atšaukimui.

Keleivis gali iškeisti nepanaudotą bilietą (ar jo nepanaudotą kuponą) ar nepanaudotą papildomą paslaugą ir internetu gauti naują kuponą (kodą) su papildomu 25 proc. vertės priedu. Naujasis kodas gali būti panaudotas pirkti naują bilietą ar papildomą paslaugą bet kuriam UIA skrydžiui, bet kurioje bilieto klasėje. Šis kodas gali būti panaudotas UIA interneto tinklalapyje per 2 metus nuo išdavimo datos.

Keleiviai taip pat gali nemokamai pasikeisti skrydžio datą ir taip ta pačia kryptimi su UIA skristi kitu skrydžiu. Jei visgi naujoji jūsų skrydžio data sutampa su užimčiausiais sezono laikotarpiais, skiriantis skrydžio kainoms, bilietą galima pasikeisti su atitinkama priemoka.

Jei norite atgauti pinigus už nepanaudotą bilietą, reikiamą formą galite užpildyti mūsų tinklalapyje.

Aviacijoje yra posakis, jog nepaisant to, koks oras šiuo metu yra čia, ant žemės – virš debesų saulė šviečia visada. Kaip jūsų oro linijų bendrovė vertina ateinančią 2021-ųjų vasarą?

Nuo pandemijos pradžios praėjo daugiau nei metai, ir panašu, kad mes jau išmokome gyventi šioje naujoje realybėje. Šiuo metu į 2021 m. vasarą žvelgiame optimistiškai: atidarysime naujus maršrutus, kituose maršrutuose padidinsime skrydžių dažnius, taip sujungdami Ukrainą su visa eile šalių.

Pavyzdžiui, birželio 13 d. pradėsime tiesioginius skrydžius tarp Vilniaus ir Odesos. Nuo birželio 20 d. keleiviams pasiūlysime skrydžius iš Lvivo ir Charkivo į Tel Avivą. Be kitų krypčių, iš Kijevo Boryspilio oro uosto taip pat skraidysime į Ankarą, Romą, Varšuvą, Nicą, Larnaką, Atėnus, Barseloną, Batumį, Taškentą bei Kišiniovą.

Populiariausiuose mūsų maršrutuose keleiviai galės rinktis iš daugiau skrydžių. Pavyzdžiui, per savaitę iš Kijevo į Londoną skraidysime iki 10 kartų, iš Kijevo į Stambulą – 21 kartą, ir tarp Kijevo ir Tel Avivo – 14 kartų per savaitę.

Mes atidžiai stebime situaciją visame pasaulyje, siekdami ne tik atstatyti mūsų turėtą krypčių žemėlapį, bet ir kaip įmanoma greičiau pasiūlyti naujų krypčių.

Galiausiai, kokią žinutę norėtumėte perduoti jūsų esamiems ir būsimiems keleiviams?

Šioje sudėtingoje situacijoje noriu padėkoti visiems mūsų keleiviams už supratingumą bei bendradarbiavimą. Noriu kiekvienam iš jūsų asmeniškai padėkoti už tai, kad laikotės visų šiuo metu galiojančių taisyklių.

Niekada nepraraskime vilties. Nepaisant visų sunkumų, saulė pateka visada, ir šis pandeminis gyvenimas vis tiek vieną dieną baigsis. Tikiu, kad mes ir vėl greitai galėsime paprastai ir patogiai keliauti. Kuo griežčiau mes šiuo metu laikysimės visų karantino taisyklių, tuo greičiau galėsime grįžti į prieškarantininį pasaulį.

Likime sveiki ir skriskime saugiai!

Paskutinė atnaujinimo data: 2021 04 16 d. 13:33

Susijusios naujienos

Prieš skrydį: penki klausimai „Wizz Air“
Plačiau
Prieš skrydį: penki klausimai „SAS - Scandinavian Airlines“
Plačiau
Prieš skrydį: penki klausimai „airBaltic“
Plačiau
Atgal
X