Aviacijoje saugumas visad buvo, yra, ir išliks aukščiausias prioritetas. Pandemijai smarkiai paveikus aviaciją bei mūsų keliavimo įpročius, pakvietėme oro bendroves, vykdančias skrydžius į Lietuvą ir iš jos, trumpam interviu apie tai, kaip jos prisitaikė prie pakitusios realybės, kokios papildomos saugumo priemonės buvo įdiegtos, bei ką gi žada artėjantis vasaros sezonas.

Skaitykite trečiąjį ciklo „Prieš skrydį: penki klausimai“ interviu su bendrovės „Wizz Air“ atstovu Andras Rado.

Primename, jog informaciją apie kryptis iš Lietuvos oro uostų rasite čia.

Taip pat galite prenumeruoti mūsų naujienlaiškį čia ir gauti aktualią informaciją apie kryptis ir jų pokyčius tiesiai į savo el. pašto dėžutę.


Aviacijoje saugumas visada buvo ir išlieka aukščiausias prioritetas. Kaip jūsų oro linijų bendrovė prisitaikė prie pakitusios darbo aplinkos ir kokios papildomos saugumo priemonės buvo įdiegtos?

„Wizz Air“ oro linijos, atsižvelgdamos į valstybių nustatytas taisykles, 2020 m. gegužę vienos pirmųjų pristatė naujas saugumo priemones, siekdamos užtikrinti keleivių bei įgulos narių sveikatą, gerą savijautą, socialinio atstumo laikymąsi ir dar didesnę lėktuvo salono švarą. Viena iš priemonių, leidžiančių apsaugoti mūsų klientų bei įgulų sveikatą, yra raginimas keleiviams į skrydį registruotis bei paslaugas (pvz., papildomą bagažą), pirkti internetu. Taip galima išvengti nebūtinų kontaktų oro uoste. Dėl tos pačios priežasties, „Wizz Air“ keleivius skatina naudotis savitarnos bagažo atidavimo kioskais tuose oro uostuose, kuriuose jie įrengti, bei greitąja aviacijos saugumo patikra. Norėdami išvengti galimo infekcijos plitimo, prašome keleivių laipinimo ir išlaipinimo iš orlaivio metu laikytis saugaus atstumo nuo kitų keliautojų.

Nors visuose „Wizz Air“ lėktuvuose įrengti aukšto pajėgumo HEPA filtrai pašalina 99,97 % salone tvyrančių virusų ir bakterijų, keleiviai ir įgulos nariai viso skrydžio metu vis tiek privalo dėvėti apsaugines veido kaukes. Kad kuo labiau sumažintume fizinio kontakto galimybę, iš orlaivių pašalinome skrydžio žurnalus, o keleivius už prekes ir paslaugas kviečiame atsiskaityti bekontakčiu būdu. Mažiau užpildytuose skrydžiuose orlaivio įgula keleiviams siūlo sėdėti taip, kad tarp jų būtų kuo didesnis atstumas.

Kalbant apie sveikatos apsaugą, kuo keliavimas lėktuvu skiriasi nuo kitų transporto priemonių?

Skrydžiai lėktuvu vis dar yra saugiausias būdas keliauti. Kol kas nėra užfiksuota nė vieno patvirtinto atvejo, kai keleivis koronaviruso infekcija būtų užsikrėtęs skrydžio metu. Visuose „Wizz Air“ orlaiviuose įrengtos modernios ventiliacijos sistemos, kurios salone esantį orą pakeičia kas 3-4 minutes, t. y., apie 20 kartų per valandą. Oro srautas salone keliauja iš viršaus į apačią, taip smarkiai sumažinama galimybė plisti oro lašeliams. Visos šios priemonės, kartu su dėvimomis apsauginėmis veido kaukėmis,  salone sukuria išties saugią aplinką.

Prieš pandemiją buvome įpratę pakankamai iš anksto rezervuoti keliones, tarkime – pusmetį prieš skrydį. Tačiau įsigaliojus daugybei skirtingų keliavimo taisyklių, planuoti kelionę tapo kur kas sudėtingiau. Ar galėtumėte papasakoti, kaip pasikeitė jūsų bilietų rezervavimo procesas? Kokias papildomas priemones pritaikėte, kad skrydžio bilietą ketinantys pirkti keliautojai jaustųsi labiau užtikrinti?

Pastebėjome, jog klientai bilietus dabar rezervuoja likus kur kas mažiau laiko iki jų numatytos kelionės. Šiuo sudėtingu laikotarpiu suteikiame keleiviams galimybę jaustis saugiau ir siūlome „WIZZ Flex“ paslaugą bei  kelionės draudimą,  į kurį yra įtraukti ir galimi sunkumai dėl Covid-19. „WIZZ Flex“ leidžia nemokamai atšaukti skrydį, likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki išvykimo, ir iškart atgauti visą sumokėtą mokestį oro linijų kreditais. Naujas „Wizz Air“ kelionės draudimas dabar dengia skrydžius, atšauktus dėl Covid-19, ir su šia liga susijusias medicinines išlaidas kelionės metu.

Aviacijoje yra posakis, jog nepaisant to, koks oras šiuo metu yra čia, ant žemės – virš debesų saulė šviečia visada. Kaip jūsų oro linijų bendrovė vertina ateinančią 2021-ųjų vasarą?

Tikimės, kad Europa vieningai laikysis pandemijos ribojimų, šalys sėkmingai sustabdys viruso plitimą ir mes ir vėl visi galėsime keliauti. „Wizz Air“ yra finansiškai stabili bei tvari oro linijų bendrovė, kai tik leis situacija, esame pasiruošę skristi visu pajėgumu.  Mūsų lėktuvų parką sudaro modernūs orlaiviai, turime reikiamą skaičių įgulų, todėl savo skrydžių apimtis iki 80 proc. galime padidinti per dvi savaites. Į vasaros tvarkaraštį nuolat įtraukiame naujų maršrutų;  tikimės, kad po tokio ilgo laikotarpio be kelionių, vis daugiau žmonių turės galimybę pasimėgauti savo svajonių atostogomis. Išliekame optimistiški.

Galiausiai, kokią žinutę norėtumėte perduoti jūsų esamiems ir būsimiems keleiviams?

Nebijokite keliauti – lėktuvas yra saugiausia transporto priemonė, o „Wizz Air“ yra pasiruošusi ne tik saugiai nuskraidinti jus svajonių kryptimi, bet ir pasiūlyti puikų aptarnavimą.

Paskutinė atnaujinimo data: 2021 04 02 d. 09:17

Susijusios naujienos

Prieš skrydį: penki klausimai „Ukraine International Airlines“
Plačiau
Prieš skrydį: penki klausimai „SAS - Scandinavian Airlines“
Plačiau
Prieš skrydį: penki klausimai „airBaltic“
Plačiau
Atgal
X